آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ


تاریخ تنها گزارش را به روز ها تقسیم می‌نماید.

دقت نمایید که مبداء هنگامی برای روز ها در سرچ کنسول ساعت حیطه هنگامی آموزش سئو تکنیکال اقیانوس آهسته (PST) میباشد.

مطلقا بخوانید: کمپین تبلیغاتی چیست؟ چه گونه کمپین موفقی ایفا کنیم؟
به جز این تقسیم‌بندی روزمره، غربال تاریخ هم در بالای کاغذ می باشد که با آن می توانید گزارش عصر‌های هنگامی گوناگون را مشاهده کنید.

غربال آتی هم نوع کاوش براساس اینترنت، تصویر و ویدئو میباشد. در حالتی که کاربری در موتور جستجوی گوگل از جستجوی عکس یا این که ویدئو به فیض‌ای از سایت شما رسد، گزارش آن در قسمت مربوطه تصویب می گردد.

ابزار استیناف نشانی (URL Inspection Tool)
در‌صورتی‌که کاغذ‌ای در حاصل کاوش چشم نمی شود، احتمالاً هنوز ایندکس نشده یا این که مشکلی داراست که گوگل آن را ایندکس نمی‌نماید.
جستجوی نشانی برگه یا این که تیتر بی نقص آن در گوگل شل‌ترین رویه نظارت ایندکس شدن ورقه میباشد ولی منش ظریف‌خیس و صحیح آن استعمال از سرچ کنسول میباشد.
کافی میباشد نشانی ورقه‌ای که می خواهید رسیدگی فرمائید را در نوار بالایی سرچ کنسول یا این که به عبارتی ابزار پژوهش وارد نمائید.
در حالتی‌که نشانی وارداتی در گوگل ایندکس گردیده‌است و در حاصل کاوش چشم میگردد، پیامی شبیه تصویر ذیل را اعلام می‌نماید. این گزارش‌ها را میتوانید گشوده فرمایید و توضیحات بیشتری را درباره واپسین مراجعه ربات‌های گوگل به شیت را مشاهده کنید.

در حالتی‌که که نشانی وارداتی به وسیله گوگل کشف نشده میباشد یا این که کشف گردیده البته هنوز ایندکس نشده میباشد، در پنجره ظواهر گردیده شرایط فعلی آن کاغذ اعلام می گردد. در شرایطی‌که ورقه برای گوگل به طور کاملً ناشناخته باشد، پیامی مثل تصویر پایین می بینید. در همین برگه می توانید درخواست ایندکس بدهید تا سنجیده شود.

چنانچه عامل ایندکس نشدن یک اشتباه در ورقه باشد، اعلام می شود تا خلل را حل نمایید.

URL Inspection Tool کاربردهای دیگری هم داراست. اگاهی از صدق کدهای اسکیما و تحقیق کاربردپذیری گوشی گزارش‌های دیگری میباشند که میتوانید برای هر برگه اخذ نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 18:37


اکثری از اشخاص زمانی که متن یا این که عبارتی را در گوگل جست‌وجو آموزش سئو تکنیکال می‌نمایند، به هیچ عنوانً دانشی درباره آن ندارند و حتی ممکن میباشد اشتباه املایی در تایپ آن عبارت نیز داشته باشند. گوگل وظیفه خویش میداند تا در ارتباط با هر واژه‌ای که به وسیله مخاطب جست‌وجو میشود داده ها بدون نقص ارائه دهد و تایپ لغت ها و نادرست‌های نگارشی نباید بازدارنده آن خواهد شد. 
گوگل درین راستا از مجموعه تحقیقاتی در قضیه شعور گویش به کارگیری نموده و عملکرد داشته تا هر چه بیشتر کلمه ها گزینه جست‌وجو مخصوصاً به طور محاوره‌ای را فهم نماید و مطابق آن شایسته ترین حاصل را به مخاطب ارائه دهد.
این الگوریتم در 21 اکتبر 2019 (مساوی 29 مهر 1398) تنها برای جست‌وجوهای انگلیسی فعال‌ساز‌ی شد؛ البته بعداً تعداد لهجه‌های پایین پوشش آن توسعه و گسترش یافت. امروز این الگوریتم برای 72 گویش آیتم به کار گیری قرار می گیرد.

مقصود گوگل از ارائه الگوریتم برت چیست؟
حاصل این آپ دیت را می‌قدرت در دو پاراگراف پایین خلاصه نمود:

برت گوگل را حاذق می‌سازد تا لغت ها گزینه جست‌وجو را صحیح مشابه به یک بشر ادراک نماید.
برت با ادراک خوب عبارت‌های ما، نتیجه ها ظریف‌تری برای جست‌وجویمان سفارش می دهد.
یکی شغل های بهتر BERT، اکران دادن چیزهایی میباشد که در ذهن استفاده کننده بوده، حتی در صورتی مخاطب در تایپ آن لغات اشتباه املایی داشته باشد.
براین اساس عالی میباشد به مکان استعمال از سئوی کلاه سیاه یا این که زدن برچسب‌های متعدد بر روی پست‌ها، دقیقاً محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که استفاده کننده توقع دارد؛ چراکه گوگل دیگر تنهاً مانند یک ماشین یا این که ربات شغل نمی‌نماید بلکه در جهت انسانی شدن پیش می‌رود و میتواند محتوای شما و نیاز ظریف یوزرها را شناسایی کرده و تشخیص دهد کدام محتوا به شایسته ترین نحو ممکن جواب سرچ مخاطب را میدهد.

کوئری‌های زمانبر، غرض فعلی الگوریتم برت
گوگل در یکی پست‌های بلاگ قانونی خویش این‌سیرتکامل نوشته:
«برای کوئری‌های وقت گیر یا این که محاوره‌ای یا این که آنجا که حروف اضافه تفاوت متعددی در معنا ساخت می‌نمایند مدنظر الگوریتم برت میباشند.»
براین اساس اینک گوگل برای جست‌وجوهای برندها و یا این که عبارت‌های کوتاه از برت به کارگیری نمی‌نماید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 14:49


طرز های مختلفی برای ارتقاء ترافیک تارنما خودتان وجود دارااست. شما میتوانید آموزش سئو تکنیکال محتوای نو ساخت نمائید، از تبلیغات مبلغی استعمال نمائید و یا این که از شبکه‌های‌عمومی برای جلب کاربر امداد بگیرید. ولی یک کدام از شیوه هایی که ممکن میباشد نادیده گرفته باشید، اضافه کردن گویش های نو به وب سایت خودتان میباشد.

ترجمه بدون نقص یک وبسایت وردپرسی شغل مجال بری میباشد، البته سهل و آسان خیس از چیزیست که فکر‌میکنید. درصورتی که هم که برای seo تارنما خودتان به لهجه های گوناگون وقت بگذارید، متوجه خواهید شد که با این عمل میتوانید ترافیک فوق العاده متعددی به سمت تارنما خودتان روانه فرمائید. قبل از هر چیز راهنمای ژاکت را برای فعال‌سازی وب سایت یکسری زبانه با به کارگیری از وردپرس تحقیق فرمایید.

در‌این نوشته‌علمی ما درباره‌ی طریق های ارتقا ترافیک تارنما با افزودن گویش های نو کلام خوا‌هیم کرد و آن گاه ۵ نکته را بیان می‌کنیم که با یاری آنان می‌توانید بهینه سازی وب سایت خودتان را برای گویش های گوناگون تقویت نمائید. با ما یاور باشید:

افزودن لهجه های نو چه کمکی به ترافیک وب سایت شما می نماید؟
قسمت متعددی از مقاله‌ها و وب سایت های عالم به لهجه انگلیسی می باشند البته به جز گویش انگلیسی، لهجه های دیگری هم در جهان وجود دارااست. در واقع برخی از وسیع ترین تارنما ها و شبکه‌های‌مردمی عالم حتی گویش انگلیسی را هم پوشش نمی دهند.

به همین خیال و خاطر هرچقدر لهجه های پایین پوشش سایتتان بیشتر باشد، به یوزرها بیشتری هم دسترسی خواهید داشت. مثلا با به کار گیری از گویش اسپانیایی می‌توانید به بیشتراز ۴۳۷ میلیون مخاطب دیگر هم دسترسی داشته باشید. جمعیت ایتالیایی گویش های جهان هم نسبتاً ۶۳ میلیون نفر میباشد.

اما به حافظه داشته باشید که صرفا ترجمه کردن محتواهای سایتتان برای ارتقا ترافیک کفایت نمیکند و در حالتی‌که که میخواهید بدین تعداد استفاده کننده دسترسی داشته باشید، می بایست وب سایت خودتان را برای آحاد لهجه هایی که پوشش می دهید هم سئو و seo فرمایید. برای این فعالیت موردنیاز میباشد متادیتاهای صفحه های متعدد را seo فرمائید، از لغت ها کلیدی که در لهجه اساسی تارنما خودتان استعمال نکرده اید استعمال فرمایید، تغییر‌و تحول گویش وبسایت را برای استفاده کننده آسوده فرمایید و….

حتی به کار گیری از یک لهجه بیشتر هم مزایای بسیار متعددی برای شما در پی خواهد داشت. اگر هم که از افزونه برای این شغل به کارگیری نمائید، می‌توانید در بازه مجال کوتاه تری شغل ترجمه وبسایت خودتان را اعمال دهید البته گشوده هم مایحتاج میباشد برای ترجمه همگی بخش های وبسایت خودتان وقت بگذارید. هرچقدر هم که سایتتان غامض خیس باشد، این فعالیت فرصت بلندتر خواهد بود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 1310 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:44


در وضعیت کلی دو نوع seo جود داراست: seo داخلی که به seo محتوای آموزش سئو تکنیکال صفحه ها پرداخته و سئو آف پیج که بر روی رابطه دربین وبسایت ها متمرکز میباشد. مخلوط این دو نوع بهینه سازی به طور تقریب بهینه سازی را به کمال خویش می‌رساند. البته چندین لحظه حوصله فرمائید، نوع دیگری از seo نیز وجود دارااست و آن هم seo تکنیکال میباشد.


بهینه سازی تکنیکال چیست؟
البته در واقع seo تکنیکال به چه seo هایی گفته می گردد؟ آیا با فاکتورهای سئو آف پیج و داخلی درباره‌ی میباشد؟ جواب هم آری و هم مقداری خیر میباشد.

seo تکنیکال به هر فعالیتی در بهینه سازی گفته میشود که جزیی از seo محتوا و لینک و پیوند سازی نباشد. به عبارت دیگر این نوع seo در راستای امان لازمات موتورهای کاوش برای پایش خوب وب سایت میباشد.

این لازمات دائما در درحال حاضر تغییر تحول بوده و هم جهت با موتورهای کاوش هر روز در درحال حاضر غامض خیس شدن میباشند. بدین ترتیب seo تکنیکال دائما در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد.

بهینه سازی تکنیکال باید به طور صحیحی ایفا گردد تا مبنا های ما یحتاج برای سعی عالی محتوا و پیوند ها تولید خواهد شد. در فیض صفحه های وب سایت در سکو های بالاتری از نتیجه ها کاوش قرار میگیرند. همان در صورتی بهینه سازی را مانند ساختن یک منزل فرض نمایید، seo تکنیکال مانند ساخت اساس های آن منزل میباشد.

البته بهینه سازی تکنیکال دربرگیرنده چه نکاتیست؟ به‌دنبال به ذکر قسمت های متعدد آن میپردازیم.

1. سرعت تارنما
سایت آمازون در پژوهش ها خویش متوجه شد که هر 100 میلی ثانیه ژرف اندیشی در بار گذاری محتوا موجب کاهش یک درصدی فروش می شود. برایان آئین یک کدام از پررنگ ترین کارشناسان بهینه سازی عالم نیز اعلام کرده که سرعت تارنما یکی ده فاکتور مهم گوگل در مرتبه بندی وب سایت هاست.

در تارنما رادزاد نیز مطلبی درخصوص سرعت تارنما و عنایت آن منتشر گردیده‌است. در وضعیت کلی سرعت فراتر وبسایت جز نقاط قوت آن میباشد. به‌دنبال مهم‌ترین عامل ها مفید بر روی سرعت وب سایت را مطرح میکنیم:

بی آلایش بودن پوسته وبسایت
تعداد کامپوننت ها و افزونه های وب سایت را به دست کم رسانده و تارنما مینیمالی ساخت کنید. در هنگام پیاده سازی تارنما اعتنا داشته باشید تعداد کمتر اجزا معمولا مورد بهتریست.

ضمن لایه های مهم یک وبسایت، افزونه ها، ویجت ها و کدهای ترکینگ فرصت لود را ارتقا می‌دهند. در موقعیت کلی هر نوع کدی در تارنما بایستی به صورت بهنیه ارائه خواهد شد.

هر چه تعداد اجزای قابل لود در برگه بیشتر باشد، یوزرها فرصت بیشتری را چشم به راه خواهند شد و عالی میباشد که آنان‌را بیشتر از سه ثانیه معطل نگه ندارید. توازنی دربین دست کم اجزای ما یحتاج در شیت و یک پیاده سازی بی نقص ساخت‌و‌ساز کنید.

seo عنصرها بصری
تصاویر وبسایت را در وسعت با صرفه ای به عمل ببرید. تصاویر تبارک می‌توانند منجر ارتقا وسعت برگه و مجال لود آن گردند. از فرمت jpg برای عکس ها (دارنده تنوع رنگ بالا) و png برای گرافیک ها (دارنده تنوع رنگ محصور) به کار گیری فرمایید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 15:07


بهینه سازی تکنیکال چیست؟
بهینه سازی تکنیکال (Technical سئو) رسیدگی تک تک نکات و مواقعی آموزش سئو تکنیکال میباشد که به بنیادهای تشکیل وبسایت شما یاری می‌نماید. گروه اقدامات و راهکارهایی که یک دارای تخصص بهینه سازی به فعالیت می‌بندد تا موتورهای کاوش بتوانند به شایسته ترین نحو محتوای وب سایت شما‌را ایندکس نمایند، در حوزه بهینه سازی تکنیکال قرار می گیرد. همگی کارهایی که برای بهبود موقعیت یک وبسایت از حیث فنی اعمال می‌گردد، در درون وب سایت شکل میگیرد. بدین ترتیب می‌قدرت این حوزه از seo را تحت عنوان زیرمجموعه‌ای از باصرفه‌سازی داخلی اینترنت‌تارنما‌ها در لحاظ گرفت.

روند Technical سئو دسترسی خوب کاربر به محتوای تارنما شما‌را ضمانت می‌نماید و با بهبود وضعیت شما نسبت به رقبایی که در حاصل کاوش اکران داده می گردند، ترافیک ارگانیک بیشتری را برایتان به ارمغان می آورد.

 

 

 

تمرکز بهینه سازی تکنیکال دقیقا روی بهبود ساختاری داده ها وب سایت شما میباشد. یعنی مواقعی مانند همت صفحه ها، نگهبانی امنیت ‌تارنما، تحقیق محتوای متا دیسکریپشن، موقعیت هاست وبسایت و سازش صفحه های وب سایت با دستگاه‌های متفاوت (ریسپانسیو بودن) و موردها بسیار دیگری در seo تکنیکال پژوهش می شود. همین تمرکز بر روی ساختار سبب ساز گردیده‌است که‌این حوزه را با تیتر بهینه سازی فنی یا این که تکنیکال بشناسیم.

 

دیدنی میباشد که بدانید بهینه سازی تکنیکال از بخش اعظمی از روندهای نو و نوظهور در پیاده سازی و گسترش اینترنت فایده میبرد. ولی حقیقتاً ریشه تولید seo کجاست؟ چه هنگامی صاحبان ‌وبسایت‌ها به التفات باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش پی بردند؟

درپی این متن با تاریخچه seo آشنا گردید.

 

تاریخچه بهینه سازی تکنیکال
کم کم با شناخته شدن گوگل تحت عنوان برگزیدگان موتور کاوش در عالم، متخصصان seo در‌پی روش‌‌های داهیانه‌ای برای فریب ربات‌های موتور کاوش می‌گشتند تا بتوانند جايگاه اینترنت‌وب سایت خویش را در صفحه ها نتیجه ها کاوش بهبود ببخشند. راهکارهایی مانند به کار گیری بیش تر از اندازه از لغت ها کلیدی به عنوان مثال طریق‌هایی بود که برای بهبود رده وب سایت به عمل گرفته می شد.

با سپری شد فرصت ربات‌های گوگل نسبت بدین طریق‌ها درایت پیدا کردند و ناکارآمدی آنها را دریافتند. استعمال از این طریق‌ها فقط سبب ساخت و ساز انبوهی از محتوای بی‌چگونگی در صفحه ها گردیده بود. به این ترتیب گوگل تصمیم گرفت تا الگوریتم‌های خویش را باصرفه‌سازی نماید. می‌قدرت اعلام کرد استدلال مهم آپ دیت شدن دائمی الگوریتم‌ها همین میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 15:42


در‌صورتی‌که به‌دنبال شناخت با اشکال رکوردهای Dns می‌باشید، مطمئنا آموزش سئو تکنیکال جدیدا گام در دنیای طراحی وب گذارده اید. یکی قسمت های مهم جهت همت درست تارنما رکورد Dns میباشد که در‌پی به طور کامل درباره آن توضیح خوا هیم بخشید پس تا انتهای نوشته‌علمی با ما هم پا باشید.


رکورد DNS چیست؟
رکورد Dns چیست؟
دی ان اس مخفف Domain Name System میباشد. DNSها برای اینکه داده ها به صحت در مرورگرها اکران داده شوند، دامنه تارنما ها مانند kaizenbcc.com را برای کامپیوترها به طور اعداد، (به عبارتی IP نشانی) مانند ۱۲۳/۵۳۴/۹ تبدیل می نمایند.

در واقع رکوردهای DNS تحت عنوان پروتکل و شیوه نامه برای سرور DNS می‌باشند و به طور یک نقشه شغل می نمایند و مشخص و معلوم می نمایند هر IP وابسته به کدام دامنه میباشد. همینطور درخواست های ارسال گردیده جهت دسترسی را رئیس می نمایند.

فعالیت مراقبت داده ها راجع به دامنه ها و جواب به درخواست های یوزرها سایت یا این که خدمت متبوع یوزرها، بر عهده گونه های DNSها میباشد که پیرو آن‌ها را به شما معرفی میکنیم.

در حالتی که نیاز به طراحی سایت دارید، میتوانید از سرویس ها دیجیتال مارکتینگ دسته کایزن سود ببرید.

اصطلاحات کاربردی درحوزه رکورد dns
RR یا این که رکورد مرجع
RR که مخفف Resource record است که در پوسته فهرست، منبع داده ها خاصی را تعریف و تمجید می نماید. در واقع رکورد مرجع واحد اصلی خدمت DNS است که دارنده یک‌سری نصیب در یک فیلد میباشد.

name ttl class type data
Name: host name
TTL: فرصت سنجی مبتنی برثانیه است. در عین اکنون، فرصت کش رکوردهای DNS نیز میباشد.
Class: در معنای پروتکل وب میباشد که مقدار آن IN در لحاظ گرفته شد‌ه‌است.
Data: داده های یک رکورد، داده ها موردنیاز برای تولید نوع ویژه ای از رکورد میباشد که مشتمل بر قسمت هایی متمایز از یکدیگر میباشد.
Zone file
داده ها موردنیاز یک سرور در فایلی به اسم Zone file ذخیره میشوند. Zone file ساختاری به طور سلسله مراتب داراست که داده ها دامنه و تحت دامنه ها در آن قراردارد.


اشکال رکورد DNS
گونه های رکوردهای DNS
آیا میدانید بیش تر از ۳۰ نوع رکورد DNS وجود دارااست که تنها تنی چند از آن‌ها متداول خیس و کاربردی خیس میباشند. به‌دنبال به معرفی مالامال کاربردترین DNSها میپردازیم.

رکورد A
رکورد A از معمولی ترین رکورهای DNS میباشد که در آن تنها یک اسم دامنه و نشانی IP وجود دارااست و با وصال به‌این رکورد شغل DNS آحاد میشود چون به نشانی IP دست یافته میباشد. به صورت بی آلایش رکورد A وظیفه تبدیل اسم دامنه به اعداد (نشانی IP) را بر عهده داراست.

رکورد AAAA
رکورد AAAA تفاوت خاصی با رکورد A ندارد و بدین شکل میباشد که نشانی IPv6 را در مشت شما قرار می‌دهد. IPv6 بدین شکل میباشد که IP نشانی ها را از فرصت ایجاد تا الان که نسخه های مختلفی داشته اند را ارائه می‌دهد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 16:22


از آنجایی که امروزه تعداد کسانی که برای رفع نیازها و خرید تولید ها آموزش سئو تکنیکال مد نظرشان از فضای وب به کار گیری می‌نمایند مداقه قرار به چنگ آوردن در شیت نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل روز آپ دیت بیشتر و بیشتر می گردد چراکه اکثریت یوزرها عشق و علاقه ای به راز زدن به صفحه ها دوم و سوم و… نتیجه ها ندارند و از یکی 10 سود کاغذ اولیه به کارگیری می‌نمایند.

پس داشتن داده ها درباره طرز رساندن تارنما به ورقه نخستین گوگل یعنی seo وبسایت نیز روز آپ دیت اساسی‌خیس می‌گردد. در صورتی بخواهیم خیلی بی آلایش به شما بگوییم seo یک سایت به سه قسمت داخلی یا این که on-page، فرنگی یا این که off-page و تکنیکال یا این که فنی تقسیم میشود.

 

بهینه سازی تارنما و مفاد تشکیل دهنده آن
seo داخلی مرتبط با شغل‌هایی میباشد که برای بهبود ساختار محتوای یک وب سایت ایفا می شود.
سئوی آف پیج همان طور که از اسم آن معلوم میباشد مرتبط با سیگنال‌های فرنگی یک وب سایت میباشد.
البته

تکلیف seo تکنیکال چه می گردد؟
چه مواقعی جز این قسمت می باشند؟
seo فنی اساسا مبنا و محور seo داخلی و فرنگی یک وبسایت اینترنتی میباشد و مجموع کارها فنی تارنما را در بر می گیرد. ما تا قبل از این سوژه در مقاله ها متعددی به نظارت موردها اثر گذار در seo داخلی و سئوی آف پیج و تکنیک‌ها و استراتژی‌های مرتبط با این دو موضوع پرداخته‌ایم. ولی درین نوشته‌علمی قصد داریم به طور بدون نقص روی بهینه سازی تکنیکال تمرکز کنیم و نظارت لیستی را در چنگ شما قرار بدهیم که بر پایه ی آپدیت‌ترین داده ها گردآوری گردیده‌اند.

البته قبل از پژوهش آنالیز لیست عالی میباشد در بالا با مقصود بهینه سازی تکنیکال آشنا گردید:

غرض اساسی فرایند بهینه سازی تکنیکال چیست؟
 

 

غرض مهم روند پردردسر seo تکنیکال را می‌اقتدار در موردها ذیل خلاصه کرد‌:

ایندکس‌شدن بی نقص پروژه
ربات‌های موتورهای کاوش بضاعت فهم بی نقص ساختار وبسایت را داشته باشند.
یوزرها به‌سادگی بتوانند چیزی را که پیرو آن می باشند، بیابند.
الگوریتم‌های موتورهای کاوش به‌صحت بتوانند صفحه های وب سایت را درجه‌بندی نمایند.
غرض اساسی این نوشته‌علمی تقابل کردن با برخی از متداول‌ترین خطاهای فنی seo میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:44


seo تکنیکال یا این که seo فنی  به رسیدگی ساختار فنی وب سایت آموزش سئو تکنیکال برای دسترسی راحتر ربات های خزنده به تارنما و ایندکس سریع خیس مطالب میپردازد. یکی مهم ترین قسمت های seo وب سایت technical بهینه سازی میباشد که می بایست پیش از هرنوع استراتژی مثلا ساخت محتوا و استراتژی پیوند سازی، این نوع بهینه سازی در وبسایت انجام و طراحی گردیده باشد  برای اینکه راحتر بتوانید ماهیت seo تکنیکال را بخوبی شعور فرمایید سفارش می کنم آغاز نوشته‌ی علمی seo چیست را رسیدگی کرده تا به آشنایی کافی از seo برسید. هم اکنون به دنبال این نوشته‌ی علمی به برسی seo تکنیکال میپردازیم و به سوالاتی از این قبیل که سئو فنی چیست ؟ و مشتمل بر چه مواقعی می‌شود؟ می‌پردازیم

بهینه سازی تکنیکال چیست ؟
technical سئو یک کدام از اضلاع مثلث بهینه سازی بوده و در معنای رعایت استانداردهای بهینه سازی در ساخت سایت است

براساس تعریفی که وبسایت MOZ از بهینه سازی تکنیکال داشته،این نحوه مشتمل بر مراحلی میباشد که موجب فهم و شعور درست ربات های گوگل از وب سایت همچین ارتقا

سرعت ایندکس مطالب میشود

زمانیکه محتوای ارزشمندی را برای سایتتان فراهم میکنید می بایست مطمئن باشید که محتوای ساخت و ساز گردیده ضمن اینکه برای یوزرها قابل فهم و شعور بوده برای

خزنده های گوگل نیز قابل فهم باشد

کارهایی همانند سئو کدهای وب سایت ، تشکیل داد نقشه وب سایت و بهبود سرعت وبسایت ازجمله موردها مهمی می‌باشند که نیازبه برسی و بهبود بدون نقص برای بهینه سازی تکنیکال دارا هستند

چراسئو تکنیکال عنایت داراست؟
بهینه سازی تکنیکال از مهم ترین قسمت های یک وب سایت بوده چون درصورتی که شما پیاده سازی سایتی را به زیبایی اجرا دهید و محتوای کار کشته به کارگیری کرده باشید

البته ربات های خزنده گوگل نتوانند در وبسایت بخزند و مطالب را ایندکس نمایند و اینکه نتوانند بخوبی شعور نمایند که  محتوای ساخت و ساز گردیده در چه موضوعی

است و آیا نیاز یوزرها را جواب میدهد یا این که نه؟ عملا زحمات شما بی فیض بوده

چون گوگل هیچ تصویری برای اکران مطالب شما در بین حاصل چشم گردیده خویش ندارد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 14:07


seo تکنیکال چیست؟ و چرا تکنیکال seo اصلی میباشد؟ چه مواقعی را بایستی آموزش سئو تکنیکال در تکنیکال seo رعایت کنیم؟ چنانچه شما هم این سوال ها را در ذهن خویش دارید اما پاسخ برای آن پیدا نکرده اید می بایست بهتون بگیم که مکان صحت مهیا اید زیرا درین نوشته‌علمی می‌خواهیم به سوالهای بالا پاسخ بدیم و همینطور یک نظارت لیست برای تکنیکال seo بهتون معرفی کنیم که با رعایت آن ها از گوگل پلداش اخذ میکنید.


تکنیکال بهینه سازی چیست؟
تکنیکال seo ه معنا seo وب سایت برای موتورهای کاوش با غرض اینکه خزنده های گوگل به راحتی بتوانند کل صفحه های و ورقه ها و محتوای وب سایت شما‌را ایندکس نمایند.

چرا تکنیکال بهینه سازی اصلی میباشد؟
شما می توانید شایسته ترین وبسایت با شایسته ترین مطالب را داشته باشید.

?
ولی در شرایطی‌که از نگاه تکنیکال بهینه سازی و معماری تارنما شما مشکلی وجود داشته باشد شما به راحتی نمی توانید در موتورهای کاوش درجه ای استحصال فرمایید.
در ابتدایی ترین سطح، موتورهای کاوش می بایست بتوانند صفحه های و صفحه های جانور در تارنما شمارا به راحتی پیدا کرده و آنان‌را ایندکس نماید
حتی درصورتی که خزنده گوگل همه کاغذ ها و محتوای شمارا ایندکس نماید، در معنای این وجود ندارد که شغل شما کل گردیده است و نیاز به عمل دیگه ای وجود ندارد.
برای اینکار می بایست تکنیکال بهینه سازی را که مشمول سرعت بالای بار گذاری تارنما، seo برای گوشی، به کار گیری از پروتکل ssl، ساخت وب سایت مپ، و … می‌گردد را در تارنما خویش رعایت فرمایید.

اما به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما با رعایت کردن تنها تکنیکال seo در حاصل گوگل درجه بالاتری را استخراج نمایید. شما بایستی بتوانید در کنار تکنیکال seo بتوایند مطالب مفیدی را منتشر فرمائید. بهتون سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی ساخت و ساز محتوا باکیفیت چه طور میباشد را تحقیق فرمائید.
ولی هر چه بتوانید دسترسی موتورهای کاوش به مطالب وب سایت را راحت خیس نمائید شانس بیشتری برای تصاحب کردن مرتبه های فراتر نصیبتان می‌شود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 211 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:15


seo تکنیکال یا این که seo فنی یک کدام از سه قسمت مهم بهینه سازی تارنما آموزش سئو تکنیکال را در کنار بهینه سازی داخلی و offpage seo تشکیل می دهد. کارشناسان seo همواره این سه نصیب مهم را مبنای شغل خویش برای باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما‌ها قرار می دهند. درین نوشته‌ی علمی شما‌را با بررسی‌لیست بهینه سازی تکنیکال برای کارشناسان و عشق و علاقه‌مندان دنیای seo آشنا خوا‌هیم کرد.


بهینه سازی فنی


بهینه سازی فنی موضوعی میباشد که تنها بعضا از ما با تمرکز از آن استعمال میکنیم، با این درحال حاضر بخشی از معاش تمامی ما میباشد. البته درصورتی که بخواهیم تماما به آن نگاه کنیم کدام نصیب از بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی وجود ندارد؟

در لیست فنی ما مسائل، ایرادات، نکات و پیشنهاد‌های seo تمامی گنجانده شد‌ه‌است. با این فعالیت میخواهیم تا با موثرترین نحوه ممکن کل عنصرها اصلی برای ساختن اینترنت‌سایتی کاربرپسند، کارآمد، قابل مشاهده کاربردی و با شعور آسوده را پوشش دهیم.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
seo فنی به فرآیند باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت شما برای مرحله خزیده و نمایه‌سازی اشاره دارااست. درواقع با استعمال از بهینه سازی فنی شما میتوانید فارغ از هیچ مشکلی به تعبیر و فهرست‌بندی اینترنت‌تارنما خویش بوسیله خزنده‌ها و موتورهای کاوش یاری فرمایید.

seo فنی به‌این ادله فنی خوانده می گردد که هیچ ارتباطی با محتوای حقیقی وواقعی اینترنت‌وبسایت و یا این که تبلیغ تارنما ندارد. مقصود اساسی seo فنی باصرفه‌سازی زیرساخت‌های یک اینترنت‌وب سایت و ارتقاء بازدید وب سایت می باشد.

برای بدست آوردن یک تصویر کلی عالی میباشد نگاهی به نمودار ذیل بیندازید که سه ردیف مهم سئو یعنی بهینه سازی فنی، seo درون وبسایت و بهینه سازی سوا وب سایت را نشانه میدهد.

بهینه سازی باطن وب سایت به تکنیک های ساخت محتوا سئو گردیده مربوط میباشد و اینکه چه‌گونه میتوانید آن را با آنچه مخاطب کاوش می‌نماید مرتبط نمایید. همینطور seo سوا وب سایت که به آن پیوند‌سازی نیز می گویند، روند اخذ پیوند‌ها از اینترنت‌وب سایت‌های دیگر به مراد ارتقا متکی بودن در زمان مراحل جايگاه‌بندی می باشد.

پيشنهاد اینترنت سر: ۲۵ تکنیک سئوی خارجی برای ارتقا سکو وب سایت

برهه زمانی فرصت بار گذاری اینترنت‌وبسایت
۱.فرصت پاسخگویی سرور را بهبود اعطا کرد


فرصت پاسخگویی سرور به عصر هنگامی که ارتفاع میکشد تا کد HTML برای استارت ارائه ورقه لود گردد برمی‌خواهد شد. اساسأ وقتی که به یک کاغذ دسترسی پیدا می کنید پیامی به سرور منتقل می شود و بازه هنگامی ارتفاع می کشد تا سرور داده ها را به شما علامت دهد.

مجال پاسخگویی سرور بستگی به‌این داراست که Googlebot به چه برهه زمانی هنگامی برای دسترسی به داده‌ها نیاز داشته باشد. این فرصت می تواند 1، 2، 3 ثانیه یا این که بیشتر باشد که بازدیدکننده شمارا تبدیل می‌نماید یا این که نه. گوگل می گوید که شما بایستی مجال پاسخگویی سرور را پایین 200ms نگه دارید.

در اینجا برای آزمایش و بهبود مجال جواب سرور 3 مرحله وجود داراست که بایستی آن را دنبال نمایید:

در مرحله نخستین شما می بایست داده‌ها را عده‌آوری نمائید و نظارت نمایید که چرا مجال پاسخگویی سرور زیاد میباشد.
در مرحله دوم فرصت پاسخگویی سرور خویش را برای شناسایی و رفع هرگونه تنگنای کوشش در آتی اندازه‌گیری نمایید.
در غایت هرگونه پسرفت یا این که مشکلی را رسیدگی و در اختیار گرفتن نمائید.
تهیه و تنظیم و خرید سرور مجازی یا این که سرور مخصوص را جهت ارتقا سرعت وب سایت در اپلیکیشن قرار دهید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 16:50


مروزه، مقوله ارتقاء نرخ بازدید از سایت ها و دستیابی جايگاه بالای وب سایت آموزش سئو تکنیکال در گوگل، از التفات بسزایی شامل است. همه کوشش برندهای محصول ها،  سرویس ها و خدمات به این شکل میباشد که بتوانند در گوگل خلال داشتن درجه بالا، به خیر و خوبی چشم گردیده و بوسیله مشتریان نو کشف شوند. هرچند که وفاداری مشتریان دیرین را نیز نباید از حافظه ببریم، البته جذب استفاده کننده، این روز ها به منزله احتمال بالای به کارگیری از یک خدمت یا این که خریداری کالای مرتبط بوسیله اشخاص خواهد بود. به همین ادله، آیتم سئو موتورهای کاوش که به Search Engine Optimization دارای اسم و رسم بوده و به اختصار به آن بهینه سازی هم میگویند، اهمیتی دو چندان پیدا نموده است. البته خویش seo از زیرشاخه های زیادی نیز منفعت میبرد. مثلا، بهینه سازی تکنیکال یکی‌از این مفاد میباشد. درین مقاله می‌خواهیم بدانیم بهینه سازی تکنیکال چیست و مشمول چه مواقعی میشود.

 

seo تکنیکال چیست؟ 
در دفعه اولیه، این قابلیت و امکان وجود دارااست که کلمه seo تکنیکال، مقداری غامض بوده و معنا آن برای دانستن دشوار باشد. البته تعریف‌و‌تمجید معمولی ای دارااست. بهینه سازی تکنیکال، تیم ای از فرایندهای فنی در زمینه‌ی وب سایت بوده که در ارتباط با موتورهای کاوش، از مداقه بالایی بهره مند میباشند. 

فرایندهای seo تکنیکال، مورد هایی می‌باشند که به ارتقا سرعت وب سایت امداد کرده و پیرو منجر می گردند تا ربات های گوگل بتوانند از محتوای مو جود در وبسایت، داده ها بدیهی تری به دست آورد و شعور آن برایش آسوده خواهد شد. هرچند که گروه دست اندرکاران بهینه سازی تکنیکال، به seo داخلی و فرنگی مشابه میباشد، البته می بایست اذعان کرد که seo تکنیکال در اکثر مورد ها به مقوله فنی میل داراست. 

بهینه سازی تکنیکال، چه خصوصیات و مزایایی داراست؟ 
با اعتنا به تعریفی که از seo تکنیکال ارائه شد، به آسانی می شود به معیار عنایت آن در یک وبسایت پی موفقیت. هم اکنون درپی به مزایا و خصوصیت های seo تکنیکال اشاره می‌کنیم:

بهینه سازی تکنیکال سبب ساز بهبود مرتبه و مقام وب سایت شما در گوگل گردد. 
بر تصمیم گیری ها و برخورد های مخاطبین، اثر قابل توجهی می‌گذارد.
از سایر مزایای بهینه سازی تکنیکال، اثر بر روی نرخ تبدیل، فروش و لید میباشد.
تهیه کردن برتری قابل مراعات در قبال رقبا.
تسریع روند های مرتبط با استراتژی های بازاریابی دیجیتال. 
با سپرده گذاری بیشتر درخصوص مقوله بهینه سازی تکنیکال و حوصله و طاقت، به حاصل و سودهای مطلوبی در گذر مجال دست پیدا خواهید کرد.
یک نکته را نباید فراموش کرد که seo تکنیکال، با راه‌های مربوط به seo داخل و برون ورقه، تفاوتی نداشته و اصولا، کلیه این مفاد، اهدافی شبیه خواهند داشت. یعنی اهدافی مانند ارتقا رنکینگ در گوگل که به بازدید بیشتر باعث شود. اما یکسری تفاوت های بسیار خرد در میان آنان دیده می شود. seo تکنیکال به طور عمده بر روی seo های مرتبط با وبسایت و ورقه شغل می نماید؛  یعنی مقوله هایی مانند سرعت لود شیت، نقشه تارنما و لینک و پیوند های داخلی.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 13:52


خونسردی خودتان را حفظ کنید
خطاهای کراول معمولا قابل پیشگیری نیستند و برای همه پیش می آیند. آموزش سئو تکنیکال همچنین این خطاها سریعا روی عملکرد سئو شما هم تاثیر نمی گذارند و به همین خاطر نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست. البته بهتر است سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کنید. اینکه تعداد خطاهای کراول شما کم باشد، یک سیگنال مثبت برای گوگل محسوب می شود و نشانه این است که وبسایت شما در وضعیت خوبی قرار دارد. همچنین اگر تعداد خطاهای این بخش کمتر باشد، کاربران هم کمتر با خطاهای مربوط به سرور و سایت مواجه خواهند شد. آموزش سرچ کنسول گوگل را برای شناخت بیشتر این ابزار مطالعه کنید.

اول از همه، تمامی خطاها را به عنوان رفع شده علامت بزنید
ممکن است این توصیه در ابتدای کار کمی خنده دار به نظر برسد، اما با این کار می توانید به شکل منظم تری با خطاهای کراول مقابله کنید. اولین بار که به خطاهای Crawl نگاه می کنید، ممکن است صدها خطای مختلف را مشاهده کنید. پیدا کردن مسیر خودتان از بین این همه خطا ممکن است کار خیلی سختی باشد.

به همین خاطر بهتر است قبل از هرکاری، تمامی خطاها را به عنوان رفع شده علامت بزنید (Mark As Fixed) و سپس از ابتدا شروع کنید. خطاهای Crawl غیرمرتبط دوباره ظاهر نخواهند شد و خطاهایی که رفع کردن آن ها خیلی مهم است ، دوباره در گزارش دیده خواهند شد. پس از اینکه گزارش را به صورت کامل پاک کردید، باید کارهای زیر را انجام دهید.

خطاها را هفته ای یکبار چک کنید
یک روز ثابت را در طول هفته برای بررسی خطاهای کراول انتخاب کنید و هر هفته این بخش را بررسی کنید. به این ترتیب مقدار خطاهای کراول کمتر خواهند شد و به راحتی قابل رفع شدن هستند. به این ترتیب متوجه خواهید شد که کدام خطاها هفته قبل وجود نداشته اند و به راحتی می توانید آن ها را برطرف کنید. البته این خطاها انواع مختلفی دارند که در ادامه تمامی آن ها را بررسی خواهیم کرد:

خطاهای ۴۰۴ کلاسیک
این نوع خطا متداول ترین خطا در سایت های مختلف است و البته برطرف کردن آن نیز خیلی راحت است . در سرچ کنسول می توانید مبدا تمام خطاهای ۴۰۴ را به راحتی پیدا کنید. فقط کافیست روی خطای موردنظر کلیک کنید تا یک پنجره شبیه به عکس زیر برای شما باز شود:

 

لازم به ذکر است که اطلاعات تب Linked From همیشه به روز نیست. ممکن است این صفحه حاوی URLهایی باشد که دیگر وجود ندارند و یا به URL حاوی خطا لینک داده نمی شوند. در این تب گوگل به ما می گوید که خطا را در کدام صفحه پیدا کرده است، نه اینکه در حال حاضر کدام صفحه به آن لینک داده است .

خطاهای ۴۰۴ نیز به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه تمامی آن ها را بررسی خواهیم کرد:

خطاهای ۴۰۴ ناشی از لینک دهی سایت های دیگر: اگر سایت های دیگر به صفحه ای از سایت شما لینک داده باشند که دیگر وجود ندارد، فقط کافیست با ریدایرکت ۳۰۱ لینک خراب را به آدرس صحیح انتقال دهید.
خطاهای ۴۰۴ ناشی از لینک دهی داخلی یا سایت مپ: در صورتی که لینک اشتباهی که باعث خطای ۴۰۴ شده باشد در سایت خود شما یا سایت مپ آن قرار داشته باشد، به راحتی قابل رفع است . در اینجا نیز شما می توانید از ریدایرکت ۳۰۱ برای انتقال صفحه استفاده کنید. به این ترتیب خطا از بین می رود، اما قدرت لینک به صفحه جدید منتقل می شود.
خطاهای ناشی از جاوا اسکریپت: برخی اوقات با خطاهای عجیبی مواجه می شوید که چندین صفحه مختلف از سایت شما به یک صفحه لینک داده اند. وقتی که بررسی می کنید، متوجه می شوید که این URLها همگی نسبی هستند و در فایل های اسکریپتی مانند تصویر زیر وجود دارند:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:45


الگوریتم‌ های گوگل را می‌قدرت به عنوان مثال تاثیرگذارترین مولفه‌ها آموزش سئو تکنیکال در دنیای داده ها امروز دانست. موتور جست‌و‌جوی بار گوگل، یک همدم مستمر میباشد که در هر مکان و هر قضیه‌ای، میتواند مارا موعظه نماید. از روش‌ی پرتاب ماهواره گرفته تا طریق تنظیم‌ی آش حرفه، هر چیزی که نیاز داشته باشید را می توانید در نادر‌ترین فرصت، از این غول لامپ جادو درخواست نمائید و فارغ از هیچ معطلی بیش تر از هزار فیض برای آن اخذ فرمائید؛ ولی، آنچه که در پشت پرده، این‌طور ظریف و صادقانه به ما جواب می دهد، الگوریتم های گوگل می باشند. این الگوریتم‌ها وظیفه‌ی رسیدگی و شناسایی محتوای مدنظر مارا در بین میلیون‌ها برگه‌ی اینترنتی برعهده دارا‌هستند و کارایی می‌نمایند که شایسته ترین و مرتبط‌ترین آنان را به ما اکران ‌دهند. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم که‌این الگوریتم‌‌ها را باهم رسیدگی کنیم و ببینیم چه کارهایی برای ما جاری ساختن می دهند.

الگوریتم های گوگل

به هیچ عنوان الگوریتم گوگل چیست؟
بیایید مضمون‌ الگوریتم‌ های گوگل را با یک نمونه و به معمولی‌ترین صورت تحقیق کنیم. فرض فرمایید که میخواهید یک لپ‌تاپ خاص را اینترنتی بخرید؛ بدین ترتیب، سبک لپ‌تاپ را در موتور جست‌و‌جویبار گوگل وارد کرده و آن‌ را سرچ میکنید. از اینجا به آن گاه وظیفه‌ی گوگل میباشد که متاع مدنظرتان را پیدا نماید؛ البته چه‌گونه؟ این دقیقا به عبارتی‌کاری میباشد که الگوریتم‌ های گوگل جاری ساختن میدهند؛ یعنی، بازیابی داده‌ی منظور گردیده از وب سایت‌های متفاوت براساس ایندکس آن در تارنما و اصلی‌خیس از آن حق تقدم‌بندی نتیجه ها پیدا گردیده (SERPs) برای اکران به استفاده کننده. به ذکر معمولی‌خیس، گوگل همه وب سایت‌های فروش لپ‌تاپِ مدنظر شمارا پیدا کرده و براساس بها وب سایت‌ها، به‌ترتیب این حاصل را به شما نشانه میدهد. مجموع این‌امور به وسیله الگوریتم‌های از پیش تعریف و تمجید گردیده در گوگل اجرا می گردد.

الگوریتم گوگل چیست؟

چه چیز منجر به وجود وارد شدن الگوریتم های گوگل شد؟
الگوریتم‌ های گوگل به طور تقریب از به عبارتی بدو ولادت این موتور جست‌و‌جو وجود داشتند؛ ولی، خیر به شکلی که امروزه ما میبینیم. لری و سرگئی اولی موتور جست‌و‌جوی‌بار گوگل را در سال 1996 پیاده سازی کردند. یک موتور جست‌و‌جویبار معمولی که براساس بک‌لینک و پیوند‌ها جست‌و‌جو را اجرا می‌بخشید. به گذر زمان با رویش وب، گوگل متوجه شد که این‌شیوه‌ی جست‌و‌جو چندان کاربردی وجود ندارد؛ براین اساس، در سال 2002 برای اولی‌توشه گوگل الگوریتم‌های جست‌و‌جویبار خویش را به‌روزرسانی کرد و به‌صورت دور از شوخی‌تری برای الگوریتم‌ های گوگل نرم‌افزار‌ریزی کرد. فیض‌ی این‌فعالیت چیزی میباشد که امروزه ما می بینیم؛ الگوریتم‌هایی با هوشمندی و اعتنا بسیار که برای معرفی صحیح ساتتان به آنان، می بایست یک شاخه‌ی علمی نو زیر‌تیتر seo را خاطر بگیرید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 15:14


بهینه سازی فنی یا این که بهینه سازی تکنیکال چیست ؟
«بهینه سازی تکنیکال یا این که seo فنی» (Technical بهینه سازی) به عنصرها آموزش سئو تکنیکال پشت صحنه‌ای مرتبط می شود که در ارتقاء بازدید طبیعی (ارگانیک) اینترنت‌وبسایت شما نقش دارا‌هستند. از این عنصرها می‌قدرت به معماری تارنما، باصرفه‌سازی برای تلفن همراه و سرعت لود کاغذ اشاره نمود. ممکن میباشد به‌این جنبه از بهینه سازی اعتنا بسیار متعددی نشود، البته بایستی بدانید که بهینه سازی تکنیکال بسیار اصلی میباشد.

او‌لین قدم برای بهبود بهینه سازی تکنیکال این میباشد که بفهمید در چه وضعیتی قرار دارید. برای این فعالیت می بایست کارایی اینترنت‌وب سایت را به نیکی تحقیق نمایید. دومی قدم برای بهبود seo فنی، اپ‌ریزی برای رفع مشکلاتی میباشد که درین تحقیق متوجه آن ها گردیده‌اید. درین مقاله، تکنیک‌های بهینه سازی تکنیکال و جزئیات آنها را رسیدگی میکنیم.


seo تکنیکال با seo داخلی و فرنگی چه تفاوتی دارااست ؟
بخش اعظمی از متخصصان باصرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت، بهینه سازی را به سه مجموعه متعدد تقسیم می‌نمایند. این مجموعه‌ها مشمول بهینه سازی داخلی، offpage seo و seo تکنیکال می‌گردد. به صورت کلی، seo داخلی به محتوای صفحه های، سئو آف پیج به اعتبار و محبوبیت صحفات شما از نگاه اینترنت‌تارنما‌های دیگر و seo تکنیکال یا این که فنی به عناصری مانند ساختار اینترنت‌وبسایت و سرعت لود صفحه های مرتبط می شود.

بهینه سازی داخلی
«بهینه سازی داخلی یا این که بهینه سازی آن پیج» (On-page سئو) به محتوای برگه‌های اینترنت مرتبط میباشد. این محتوا به موتورهای کاوش و خوانند‌گان میگوید که در ورقه شما درباره چه موضوعی مندرج میباشد. از عنصرها آیتم دقت در seo داخلی می‌قدرت به «متن جایگزین تصاویر» (Image Alt Text)، ترازو به کارگیری از عبارات کلیدی، «توضیحات متا» (Meta Description)، تگ‌های H1، تعیین URL و پیوند‌های داخلی اشاره نمود. می بایست به آحاد تکنیک‌های seo داخلی اعتنا متعددی داشته باشید، چراکه ارکان آن در صورت ظاهری اینترنت‌تارنما شما چشم می گردند.

سئوی خارجی
«offpage یا این که offpage seo» (Off-page بهینه سازی) به موتورهای کاوش میگوید که اینترنت‌وبسایت شما مبنی بر رأی اینترنت‌تارنما‌های دیگر (بک‌لینک و پیوند‌ها) چقدر دوستداشتنی، دارای اعتبار و موءثر میباشد. تعداد و چگونگی بک‌پیوند‌ها در «پیج اتوریتی یا این که اعتبار ورقه» (Page Authority | PA) تأثیرگذار میباشد. به عنوان مثال، میان دو اینترنت‌وب سایت با وضعیت شبیه که یکی آنان ۱۰۰ لینک و پیوند مرتبط و دیگری ۵۰ پیوند مرتبط (یا این که ۱۰۰ پیوند غیرمرتبط) از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار داراست، اینترنت‌وب سایت نخستین مرتبه بهتری خواهد داشت.

بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی
به عبارتی‌طور که گفتیم، بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی به با صرفه‌سازی جنبه‌های فنی اینترنت‌وب سایت برای بهبود مرتبه در موتورهای کاوش گفته میگردد. بهبود سرعت اینترنت‌وب سایت، معمولی کردن ساختار اینترنت‌وب سایت برای «خزش یا این که کراولینگ» (Crawling) و قابل دانستن آن برای موتورهای کاوش از نصیب‌های اساسی و بسیار اصلی seo فنی میباشد. می‌اقتدار بیان کرد که بهینه سازی فنی بخشی از بهینه سازی داخلی میباشد، چراکه برای بهبود عناصری داخل اینترنت‌تارنما به خواسته اخذ جايگاه‌های خوب در موتورهای کاوش به عمل گرفته میگردد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 13:41


seo تکنیکال چیست؟
تکنیکال در لغت به معنای فنی است و بهینه سازی تکنیکال در واقع در معنای سئو فنی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد. آموزش سئو تکنیکال سازه بر گفتگوها وبسایت yoast ، تحت عنوان دارای اسم و رسم ترین ابزار پژوهش و seo seo در وردپرس، سئو technical در معنای افزایش جنبه های فنی یک تارنما به مراد ارتقا سکو های آن در موتورهای کاوش می‌باشد.

اصول مهم seo فنی و تکنیکال وبسایت ها ، بر این می باشد که وبسایت را سریعتر کرده و کراول شدن آن را بوسیله خرنده های موتورهای کاوش آسوده خیس کنیم و امداد کنیم تا موتور کاوش وب سایت مارا ریلکس خیس فهم و شعور نماید.

seo تکنیکال بخشی از بهینه سازی داخلی تارنما میباشد که به ارتقاء المان های داخلی تارنما تمرکز دارااست تا سکو های بالاتری بدست آوریم.

بهینه سازی فنی و تکنیکال در مقابل سئو آف پیج جای دارد که از روش شبکه های فارغ وبسایت به اکران بیشتر وبسایت امداد میکند.

 

التفات بهینه سازی تکنیکال تارنما
چرا بایستی تکنیکال بهینه سازی را روی وبسایت جاری ساختن دهیم؟

گوگل و عموما کل موتورهای کاوش کارایی دارا‌هستند تا شایسته ترین حاصل را برای سرچ های یوزرها اکران دهند.

به همین انگیزه گوگل و ربات های خزنده آن صفحه ها اینترنت را مبنی بر فاکتورهای متعددی رسیدگی کرده و میسنجند.

بعضا از این فاکتورها به تجارب کاربری یا این که UX تارنما مرتبط می باشند، مانند سرعت بارگذاری یک ورقه از وبسایت.

مابقی فاکتورها امداد میکنند تا ربات های موتور کاوش منظورو غرض شیت شمارا عالی و کاملا شعور نمایند، مانند structured data در صفحه های.

پس با ارتقای جنبه های فنی وب سایت خویش می‌توانید به موتورهای کاوش یاری فرمایید تا وبسایت شما‌را crawl کرده و فهم و شعور نمایند.

در‌حالتی که این عمل را صحیح جاری ساختن دهید می‌توانید به جايگاه های عالی دست یافته و یا این که حتی عالی از آن rich result از گوگل اخذ نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 14:16


seo تکنیکال یا این که بهینه سازی فنی یکی سه قسمت مهم بهینه سازی وبسایت آموزش سئو تکنیکال را در کنار بهینه سازی داخلی و سئوی خارجی تشکیل می دهد. کارشناسان بهینه سازی همواره این سه قسمت مهم را مبنای فعالیت خویش برای باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت‌ها قرار میدهند. درین نوشته‌علمی شمارا با نظارت‌لیست بهینه سازی تکنیکال برای کارشناسان و عشق و علاقه‌مندان دنیای بهینه سازی آشنا خوا هیم کرد.


seo فنی


بهینه سازی فنی موضوعی میباشد که صرفا برخی از ما با تمرکز از آن استعمال می کنیم، با این هم اکنون بخشی از معاش کلیه ما میباشد. البته در حالتی‌که بخواهیم کاملا به آن نگاه کنیم کدام نصیب از seo تکنیکال یا این که فنی وجود ندارد؟

در لیست فنی ما مسائل، ایرادات، نکات و سفارش‌های بهینه سازی تمامی گنجانده گردیده‌است. با این عمل می خواهیم تا با موثرترین شیوه ممکن تک تک ارکان اصلی برای ساختن اینترنت‌سایتی کاربرپسند، کارآمد، قابل مشاهده کاربردی و با فهم و شعور سهل را پوشش دهیم.

seo تکنیکال چیست؟
بهینه سازی فنی به فرآیند با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما شما برای مرحله خزیده و نمایه‌سازی اشاره داراست. درواقع با به کار گیری از seo فنی شما میتوانید فارغ از هیچ مشکلی به تعبیروتفسیر و فهرست‌بندی اینترنت‌وبسایت خویش بوسیله خزنده‌ها و موتورهای کاوش امداد فرمائید.

بهینه سازی فنی به‌این برهان فنی خوانده می گردد که هیچ ارتباطی با محتوای حقیقی وواقعی اینترنت‌تارنما و یا این که تبلیغ وبسایت ندارد. غرض اساسی seo فنی با صرفه‌سازی زیرساخت‌های یک اینترنت‌وبسایت و ارتقاء بازدید تارنما هست.

برای بدست آوردن یک تصویر کلی خوب میباشد نگاهی به نمودار ذیل بیندازید که سه ردیف اساسی سئو یعنی بهینه سازی فنی، بهینه سازی باطن وب سایت و seo فارغ وب سایت را علامت می دهد.

بهینه سازی درون تارنما به تکنیک های ساخت و ساز محتوا سئو گردیده مربوط میباشد و اینکه چه طور می توانید آن را با آنچه مخاطب کاوش می‌نماید مرتبط فرمائید. همینطور بهینه سازی فارغ وبسایت که به آن پیوند‌سازی نیز میگویند، پروسه اخذ لینک و پیوند‌ها از اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به مراد ارتقاء پشت گرمی در زمان پروسه درجه‌بندی است.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 15:53


نقشه وبسایت شغل رسیدگی و به‌اصطلاح خزیدن (Crawling) موتور کاوش آموزش سئو تکنیکال را در محتوای وبسایت شل‌خیس می‌نماید. گاهی ممکن میباشد این نقشه دارنده غلط باشد و گوگل سرچ کنسول حاذق به‌مرور آن نباشد و همین دستور موجب صرف‌لحاظ ربات گوگل برای نظارت آن خواهد شد. برای پژوهش خطای نقشه وب سایت کافی میباشد نشانی آن را در مرورگر انجام فرمایید. در سیستم مدیر محتوای وردپرس، نقشه وبسایت به‌شکل پیش‌فرض وجود دارااست؛ ولی در شرایطی که به هر دلیلی این نقشه اشتباه داشت می توانید از پلاگینٔ "companion sitemap generator" نیز استعمال نمایید.

 

دست‌کاری نتیجه ها گوگل با ابزار Removals
قبلا‌که ربات خزنده گوگل صفحه ها اینترنت‌وب سایت شما‌را تحقیق کند، می توانید در پوشه robot.txt معلوم فرمایید که چه صفحاتی اذن ایندکس شدن ندارند و یا این که چه صفحاتی تنها اذن ایندکس شدن دارا‌هستند؛ البته زمانی ربات خزنده گوگل عمل خویش را جاری ساختن داده، تغییرات در robot.txt تا مقطع متعددی اثر گذار نخواهد بود. به‌شکل پیش‌فرض ربات خزنده گوگل کلیه صفحه های و نصیب‌های اینترنت‌وب سایت را ایندکس و کش می‌نماید. در حالتی‌که بخواهید بخشی از اینترنت‌تارنما را از حاصل ذخیره‌گردیده حذف کنیم، قسمت "Removals" قادر است این قابلیت و امکان را در چنگ ما قرار دهد.

 

درین قسمت 3 تب وجود دارااست. بر روی "TEMPORARY REMOVALS" کلیک نمایید. با کلیک بر روی دکمهٔ "NEW REQUEST" فریم آن اکران داده می‌گردد. درین قاب هم دو تب دیگر وجود دارااست.

در تب "Temporarily remove URL" می توانید نشانی‌هایی را معرفی نمایید که به‌شکل موقت تا 6 ماه آجل نظارت و ایندکس نشوند؛ برای این خواسته نشانی زیرشاخه موردنظر خویش را در فیلد "Enter URL" وارد فرمایید. آنگاه در تحت همین فیلد دو مورد وجود داراست که موردٔ "Remove this URL only" بدین مضمون‌ میباشد که تنها این نشانی ایندکس نشود و در حالتی‌که این نشانی زیرمجموعه داشت، آن ها را قادر است ایندکس نماید؛ موردٔ دوم "Remove all URLs with this prefix" بدین مضمون‌ که در شرایطی‌که این نشانی زیرشاخه دیگری داشت، آنان هم ایندکس نشوند. در پایان بر روی دکمهٔ "NEXT" کلیک فرمائید، در فریم "Remove URL?" از شما میپرسد که حقیقتاً قصد دارید این کاغذ ایندکس نشود؟ شما با کلیک بر روی دکمه "SUBMIT REQUEST" این شغل را تأیید میکنید و درصورتی‌که پشیمان شدید بر روی دکمهٔ "Cancel" کلیک نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 14:18

۱) ریدایرکت همه صفحات اضافه بر روی home page
ریدایرکت بر روی صفحه هوم
ریدایرکت انبوه بر روی صفحه اصلی به عنوان تلاشی برای رتبه گرفتن آموزش سئو تکنیکال در برخی عبارات بیشتر از آن که برای سایت شما مفید باشد به زیرساخت ها و سئو سایت شما ضربه خواهد زد.
جان مولر، کارشناس ارشد گوگل، در این باره می گوید: ریدایرکت تعداد زیادی از صفحات قدیمی بر روی home page موجب از بین رفتن سیگنال محتواهای قبلی شده و در نهایت برای سایت شما ایجاد مشکل خواهد کرد و به عنوان یک چراغ قرمز برای خزنده های گوگل تلقی خواهد شد. گوگل همه آن سیگنال های مثبتی که از صفحات قدیمی شما گرفته را با ریدایرکت اشتباه شما از دست خواهد داد.

 

۲) Redirect loop
ریدایرکت لوپ
ریدایرکت لوپ یکی دیگر از خطاهای رایجی است که معمولا در سایت های بزرگ که صفحات و محصولات زیادی دارند، رخ می دهد.
منظور من از ریدایرکت لوپ چیزی مشابه آنچه در ادامه می بینید، می باشد:

Page 1 > Page 2 > Page 3 > Page 1

 

در این مدل redirect، کاربر از یک صفحه شروع کرده و پس از طی چند ریدایرکت که البته در سمت سرور رخ می داد، به صفحه اول باز می گردد. این البته همان مسیری است که خزنده نیز طی می کند و در نهایت ایجاد مشکل خواهد نمود.
نتیجه این اشتباه، آن است که صفحات اصلی که برای شما می تواند ترافیک خوبی ایجاد کند به طور کلی از دست خواهند رفت زیرا با خطای This webpage has a redirect loop مواجه خواهید شد.

 

۳) ساخت ریدایرکت به صورت زنجیره ای
ریدایرکت زنجیره ای
اگر دوست دارید تجربه کاربری خود را به صورت کلی نابود کنید و رتبه وبسایت خودتان را کاهش دهید یکی از بهترین راه ها برای این کار کافی است زنجیره ای از ریدایرکت ها را ایجاد کرده و خزنده و کاربر را از صفحه ای به صفحه دیگر ببرید.
برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر دقت کنید:

 /about is redirected to /aboutus
 /aboutus is redirected to /ourcompany
 /ourcompany is redirected to /aboutourcompany

 

این کار علاوه بر کاهش سرعت سایت، نرخ پرش شما را نیز افزایش می دهد.

 

۳) عدم توجه به case sensitivity
این خطا را با مثال برای شما تشریح می کنم:
شما می توانید در صورت تمایل صفحه “about” یا “About” داشته باشید. چون که اگر شخصی آدرس اینترنتی شما را در مرورگر تایپ کند، به احتمال زیاد به خاطر نخواهد آورد که از چه حرفی استفاده کرده اید یا نه.
گرچه اکثر افراد URL را با حروف کوچک نگه می دارند.
البته که روش های زیادی برای ریدایرکت وجود دارد اما بسیاری از افراد از سرورهای htaccess در سرورهای Apache استفاده می کنند. استفاده از پارامتر “NC” هنگام استفاده از RewriteRule یکی از راه های کمک به از بین بردن مسائل حساس به حروف است.

به عنوان مثال ، می توانید صفحه زیر را بدون حساسیت کوچک با استفاده از موارد زیر تغییر مسیر دهید:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 90 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:26


بهینه سازی تکنیکال (بهینه سازی فنی) چیست؟
سئوی فنی (بهینه سازی تکنیکال) به بهبود جنبه‌های فنی یک وبسایت آموزش سئو تکنیکال به مراد ارتقا درجه صفحه های آن در موتورهای کاوش اشاره دارااست. ساختن یک تارنما سریعتر، خزیدن آسانتر و قابل فهم و شعور برای موتورهای کاوش از عناصر بهینه سازی فنی میباشد. سئوی تکنیکال بخشی از بهینه سازی داخلی میباشد که بر بهبود موادتشکیل دهنده تارنما برای استحصال سکو‌های فراتر تمرکز می‌نماید. این برعکس سئوی خاجی میباشد، که ترافیک سایت از روش شبکه‌های دیگر میباشد.

چرا می بایست وبسایت را از نگاه فنی باصرفه کنیم؟
گوگل و بقیه موتورهای کاوش می خواهند شایسته ترین نتیجه ها ممکن را برای جستجوی به یوزرها ارائه دهند. به این ترتیب، ربات‌های گوگل صفحه ها اینترنت را بر پایه ی دست اندرکاران زیادی میخزند و تحلیل می‌نمایند. برخی از کارداران مبتنی بر تجارب استفاده کننده میباشد، مانند سرعت بار گذاری یک برگه.

عامل ها دیگر به ربات‌های موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا متوجه شوند که صفحه های شما در ارتباط چه چیزی می‌باشند. این به عبارتی کاری میباشد که، دربین بقیه افراد، داده‌های تشکیل داد یافته ایفا می دهند. به این ترتیب، با بهبود جنبه‌های فنی به موتورهای کاوش امداد می کنید تا وبسایت شما‌را بخزند و شعور نمایند. در‌حالتی که این عمل را به نیکی اجرا دهید، ممکن میباشد با سکو‌های فراتر را محرک بگیرید. همینطور برعکس، در‌حالتی که مشکلات فنی بدون شوخی در تارنما چشم خواهد شد، ممکن میباشد برای شما هزینه داشته باشد.

بطور کلی، این تصور غلط میباشد که بایستی روی جزئیات فنی یک وبسایت تمرکز فرمائید تا موتورهای کاوش را شادمان نمائید. یک سایت می بایست در دفعه اولیه برای یوزرها شما عالی فعالیت نماید – سریع، بدیهی و آسوده برای استعمال باشد. خوشبختانه، ساخت و ساز یک محور فنی حاذق اکثر زمان ها مجرب خوب به طور همزمان هم برای یوزرها و هم برای موتورهای کاوش مقبول میگردد.


خصوصیت‌های یک سایت از لحاظ بهینه سازی فنی
یک وبسایت از حیث فنی تندرست برای یوزرها سریع میباشد و برای روبات‌های موتور کاوش به راحتی قابل خزیدن میباشد. پیکربندی فنی مطلوب به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا بفهمند یک وبسایت در امر چیست و از سردرگمی ناشی از، محتوای تکراری دوری می‌نماید. خلال این، بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش را با پیوند‌های غیرمرتبط به صفحه های خالی نمی‌فرستد. در اینجا، به برخی از خصوصیت‌های اصلی یک وب سایت باصرفه گردیده فنی خوا‌هیم پرداخت.

۱. سرعت وب سایت
امروزه صفحه ها اینترنت نیاز به لود سریع دارا هستند. عموم بی‌طاقت می‌باشند و نمیخواهند معطل گشوده شدن کاغذ باشند. در سال ۲۰۱۶، پژوهش ها آرم بخشید که ۵۳ درصد از بازدیدکنندگان (تلفن همراه) تارنما درصورتی که که یک برگه اینترنت در پهنا سه ثانیه گشوده نشود، آن را رخنه‌ خواهند کرد. به این ترتیب در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما شما نماید میباشد، عموم ناامید میگردند و به اینترنت‌تارنما دیگری میروند، و شما این کلیه ترافیک را از دست خواهید بخشید.

گوگل میداند که صفحه های اینترنت نماید seo خیر ندارند. براین اساس آنها صفحه های وبی را ترجیح میدهند که سریعتر بار گذاری شوند. بدین ترتیب، یک ورقه اینترنت نماید نیز نسبت به وب سایت سریع‌خیس، در درجه‌ی تحت‌خیس حاصل کاوش قرار می گیرد و در فیض ترافیک کمتری نیز به همدم داراست. در سال نو، Exprience Page، با پیش بینی اینکه عموم چقدر سریع یک برگه اینترنت را مرور می‌نمایند، آن را تحت عنوان برهان مرتبه‌بندی می‌بیند. پس خوب میباشد وبسایت خویش را مهیا فرمایید!

آیا اگاهی دارید که سرعت وبسایت شما به اندازه کافی عالی میباشد؟ اکثر آزمایش‌ها به شما نکاتی را در خصوص اینکه چه چیزی را می بایست بهبود اعطا کرد، ارائه میدهند. همینطور می توانید به قسمت‌های حیاتی اینترنت مهم نگاهی بیندازید چون گوگل از آن ها برای نشانه دادن تجارب برگه به کارگیری می‌نماید. و، ما شما‌را از روش نکات رایج با صرفه‌سازی سرعت وبسایت موعظه می کنیم.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:42

گوگل زمانی که ورژن نو الگوریتم گوگل آموزش سئو تکنیکال پنگوئن را در سال 2012 ارائه بخشید. اینترنت تارنما های متعددی در گیر افت جايگاه شدند. پیش از آن تاریخ خرید بک لینک و پیوند برای وب سایت امری بسیار معمولی بود و seo اکثری از وبسایت ها به بک لینک و پیوند هایی که خریده بودند متعلق بود. ولی امروزه دیگر نمی قدرت از این طرز بهینه سازی بهره برد.

استراتژی های seo برای آنکه امروز بتوانند بصورت به یاد ماندنی موءثر واقع شوند بیشتر سعی خویش را برای یافتن کلیدواژه های پیروز، و فهم و شعور معنای لغات کلیدی کاوش گردیده بوسیله کاربرانشان می باشند. پژوهش لغت ها کلیدی و یافتن غرض یوزرها گوگل از لغات کلیدی کاوش گردیده و ساخت محتوای مربوط به آن و نظارت بهینه سازی تکنیکال فرایندی میباشد که امروزه موسسه ها seo برای افزایش سکو وب سایت مشتریانشان گزینش می نمایند.

نکته : الگوریتم هایی مانند الگوریتم رنک برین Rankbrain در جهت گیری seo کاران به سمت استیناف درباره خواسته و مضمون‌ کلید کلمه های کاوش گردیده به وسیله یوزرها اثر به سزایی داشته میباشد. آشنایی روش کوشش این الگوریتم به مدیران وبسایت ها و بهینه سازی کاران امداد می نماید که همواره تارنما خویش را با تغییرات عبارات کلیدی بوسیله یوزرها، آپ دیت نگه دارا‌هستند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 18:54